Sånn går nå dagan jeg har ingen planer om noen ting i dag.

 

 

 

 

Det er det beste med mitt liv at jeg kan gjøre som jeg vil når jeg vil, hadde tenkt en ting i dag men det tror jeg at jeg lar være sånn er det noen ganger her i livet. Jeg hadde tenkt å legge ut noen bilder av det jeg har malt men det er nok best å la det være, for jeg syntes ikke det er noe lurt å legge det ut som jeg hadde planlagt for det hadde bare blitt misforstått av noen så da er det bedre å la det være.

 

Nå skal jeg snart prøve å karre meg ut på en liten tur, veit bare ikke om jeg orker å gå ut blant folk sånn er det bare noen ganger. Er ikke alltid man ønsker å bli sett for man føler at man ikke hører hjemme blant andre folk, så det kan hende at jeg lar det være til senere når det er mørkt ute for da ser ikke andre at jeg er ute.

 

Har slike dager nå at det er best å holde seg innen for de fire veggene hjemme, er faktisk redd for hva folk syns om at jeg er ute passer ikke inn i deres bilde.

 

Dere som leser dette får ta det som der står og er om dagen, sånn er det bare.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Klart du må gå ut blandt folk Aud Marit, må ikke ha så dårlige tanker om deg selv, håper du har tatt deg en tur, du gikk jo noen ganger på kafé og snakka med noen, har du slutta med det, her lager jeg en snickerskake, var litt i mye arbeid, men går nok greit, ha en fin dag, klem fra meg😍,

      1. Jeg har vært en tur oppe hos venninnen min og skal en tur ut nå, er bare blitt slik.

        Nei det med kafe har jeg sluttet med grunnet økonomien den tillater det ikke.
        Å den kaken er god.

        Ønsker deg en virkelig god da.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg