Sånn går da dagene, formen kan jo diskuteres eller det orker jeg ikke.

 

 

Sto da opp i dag også mat har jeg ikke fått i meg men det gjør ingen verdens ting, vond hals og feber så er det den forferdelige hostingen føler jo at man hoster lungene ut av meg.

 

Har bare orket og svare på noen kommentarer til nå, men bloggen går ikke fra meg og heller ikke dere trofaste lesere. Det er ikke så mye annet enn å sitte stille i en stol eller ligge på sofaen, er jo så varmt og jeg har såpass høy feber og vondt i hodet i samme slengen så det blir ikke noe langt innlegg fra meg nå. Nei det orker jeg bare ikke og bokstavene flyter om hverandre så det kan jo bli en skrivefeil eller tegnsettings feil, det får dere bare ta som det er.

 

Lag dere en fin fin ettermiddag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Riktig god bedring til deg!💐
      Ta godt vare på deg selv og håper du blir frisk fortfort.🤗

      1. Takk.

        Jeg skal ta godt vare på meg selv i alle fall så godt jeg kan, jeg håper også på at jeg blir fort frisk igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk for omtanken.

        Jeg håper jeg blir fort bedre og frisk igjen, er jo utrolig kjedelig og bli syk på sommeren når det er så varmt som det er her.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja veldig kjedelig å få denne dritten nå som det er sommer sol og varmt, men den måtte jo komme igjen han covid på besøk igjen. Jeg skal ta vare på meg så godt jeg kan, blir noe kjedelig når jeg ikke orker og gå tur en gang.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg