Sånn da var jeg her igjen, ikke stort å skrive om i dag.

 

 

 

 

Sånn jeg har da fått tatt noen bilder på dagen i dag før det begynte å regne, hadde jo kommet litt snø i natt men det er jo slik med den første snøen at den kommer for å går igjen like fort.

 

Men det er jammen kaldt nok inne i alle fall her er det bare å spare på strømmen, å her i huset er det bare strøm som oppvarmingskilde så da får jeg heller kle på meg inne med jakke for strømmen er så utrolig dyrt med strøm så da får jeg klare meg med 14 grader inne. For å holde varmen så må jeg kle på meg, har nesten like mye klær inne som ute nei jeg kler faktisk av meg en jakke når jeg går  ut.

 

Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe besøk, og gikk opp i butikken for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte i dag. Har ikke gjort så mye mer enn det jo det har jeg da jeg har pønsket ut andre måter å spare strøm på også, for her skal det brukes minimalt på den fronten nå skal jeg lage meg litt varmmat for nå er det litt billigere med strømmen. Det skulle vist bli litt billigere fra i morgen av men jeg skal fortsatt spare for 2000 kroner i måneden på strøm det har jeg pokker meg ikke råd til, sånn er det bare.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Veldig til sånne prisforskjeller på strøm det skulle være. Er mange som har gjort det på samme måten som du. Vi har ikke de høye strømprisene her i Tromsø som det dere har. Har vedovn og varmepumpe.
      Venter mer vind i ettermiddag og spent på om det treffer her.

      Farmen i går fikk man med. Han med det blå håret måtte trekke seg, snart inne og snart ute igjen. Skal visstnok opereres. Vært i jobb i en uke før han måtte inn på farmen. Rob fornekter seg ikke så jeg. haha. Er spent på hvem som blir valgt til tvekamp. Ho nye dama eller han andre karen.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er veldig prisforskjeller på strømmen, ja jeg veit at det er mange som må gjøre slik som meg. Men det hjelper ikke meg det da, skal ikke klage på det jeg for hvis solen kommer fram på dagen så blir det varmere i leiligheten min også. Har ikke pipe på dette huset så vi har ingen vedfyrings muligheter.

        Ja han måtte kaste inn håndkle han med det blå håret, Rob er Rob. Og Anette hu nye jenta ble valgt til førstekjempe blir da spennende å se på søndag hvem som blir andrekjempe.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg er redd jeg kommer til å få en saftig strømregning, men jeg orker altså ikke å sitte inne å fryse så her står panellovene på. Snøen kom på gjestevisitt hos meg i går også, men den forsvant heldigvis like fort igjen 😉

      1. Jeg må faktisk spare på strømmen for å ha råd til mat på bordet, så jeg har ikke på varm ovnen i det heletatt.

        Glad da solen kom fram i går for da ble det varmere i leiligheten også.

        Snøen kom og gikk like fort her også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg