Sånn da var det gjort, og god pinse folkens.

 

 

 

Sånn da var det gjort har vært hos tannlegen, grudde meg noe veldig og sov veldig dårlig i natt. Så nå har jeg fått inn de fire tennene som jeg har manglet lenge, å så glad jeg ble når det var gjort å jeg kunne gå igjen sånn er det bare.  Dyrt ble det også mer enn det jeg fikk inn på spleisen, men det får bare gå sånn er det bare tannlegen måtte jo ha for bedøvelse og materialer han brukte og det hadde han glemt å ta med i regnestykket sånt kan skje.

 

Og så var jeg også på mestringssenteret på yoga det var kjempedeilig i dag som jeg hadde vært så anspent i over ett døgn, før det startet så fikk jeg i meg litt mat i dag var det gryterett med kylling og bønner det var også ris med da.  Det var godt det er sjeldent jeg har så god mat, så det var deilig kjedelig å sitte alene å spise da for jeg kom så var formiddagsmaten ferdig så alle hadde gått fra spisestua sånn er det.

 

Ønsker dere alle en riktig god pinse, kos dere til alle dere som leser dette.

 

Nå sitter jeg på ræva og ser på tv, skal nok en tur ut for å se etter tomflasker i kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Å så bra at du er ferdig med tannlegen og at det gikk så bra! Yoga har jeg aldri testa – tror det er sunt og godt! Og maten høres jo nydelig ut! En god klem til deg <3

      1. Ja nå håper jeg det blir lenge til neste gang jeg må til tannlegen, det gikk kjempefint men gud hvor glad jeg var når jeg gikk ut igjen. Jeg var med på slik medisinsk yoga, det var noe jeg hadde godt utbytte av så det skal jeg være med på flere ganger jeg har også fått med meg øvelsene hjem så jeg gjør det hver dag det er så deilig å finne den indre roen det er noe som har vært vanskelig.

        Maten var kjempegod.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så flott at det gikk bra hos tannlegen. Er ille når nattesøvnen blir så som så fordi man gruer seg. Medisinsk yoga høres vidunderlig ut, og at det hjelper. Må si at jeg ble så glad for at du takket ja til hyttetur i juli. 👍
      Må se fotballkampen Norge – Sverige. Svenskene er gode. Ønsker deg en fin pinse, og håper du finner tomflasker. Klem til deg fra meg.🥰

      1. Ja det var deilig å få gjort det og håper det blir lenge til neste gang jeg må gå til tannlegen, ja men jeg har mange netter som er slik men da er det noe som jeg ikke veit hva det er andre bekymringer og dem er det mange av.

        Medisinsk yoga er helt fortreffelig og det hjelper meg i allefall.

        Ja det blir kjempefint å dra på hyttetur gleder meg som ett lite barn på julaften.

        Ja den fotball kampen mellom Norge og Sverige må jeg ha med meg, ja svenskene er gode men Norge er ikke helt borte de heller.

        Pinsen blir stille og rolig her, har ikke funnet noen enda men pinsen er enda ung.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag og pinse.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg