Sånn da var denne dagen blitt til kveld som alle dager blir.

 

 

 

Jeg startet denne dagen med å få handlet inn det jeg trengte for denne uken pluss litt til, det gikk ikke langt over budsjettet men det gikk over budsjettet denne gangen. Blir sånn noen ganger når du må handle inn alt for ja jeg var skrapa i skapa når jeg gikk, så jeg måtte handle for nesten tom mage måtte jo ha noe til frokost så når jeg kom hjem så ble den spist orket ikke noe mer enn to knekkebrød med ost.

 

Da jeg skulle ut å gå tur så ringte venninnen min hun lurte på om jeg ville ha kaffe og det sier jeg aldri nei takk til, for jeg hadde glemt å skrive kaffe på handlelisten så det kjøpte jeg ikke når jeg var i butikken. Hun trengte noe i butikken så jeg gikk å handlet til henne og kaffe til meg selv så nå har jeg det i huset også, jeg må ha kaffe om morgenen for at jeg skal klare å fungere og det er jeg sikkert ikke alene om tenker jeg og jeg har nok fullstendig rett.

 

Og så kom mørket og da holder jeg meg innendørs så i kveld har det vært mye tv titting, satt og så julefilmen som går på kanal 6 klokken 21.00 og den syntes jeg var veldig fin og koselig. Nå ser jeg på kirurgiske katastrofer på tv 2 livsstil, det er plastisk kirurger  som retter opp dårlige plastisk kirurgiske inngrep mange som sliter etter uvettig operasjoner som de har gjort og har ødelagt livene deres.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ja, kaffi må vi ha, det og Gmn og avis, godt du fikk handla litt, forstod jeg rett venter du litt fra blogging og, kommer vel godt meg, har kjøpt litt presanger i dag, har jo en del å kjøpe til, klem fra meg😍

      1. Ja jeg må ha kaffe om morgenen, tv om morgenen blir det dårlig med da må jeg ha ro. De kom i går de blogg pengene, jeg skal overlevere de gavene jeg skal gi i år til guttene på fredagen for da skal jeg ha siste samvær for i å.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Da fikk du handlet, og mat må man ha. Fikk handlet litt mat i går og noe julegaver. Går med munnbind ute for det er slit med denne forkjølelsen som har vart i noen måneder. Mange som har har det på samme viset, og man har lurt om det er en bivirkning av vaksinen. Velger å ikke tro på alt jeg hører.
      Farmen i kveld. Montro hvem som bliir storbonde og Gunnar måtte forlate. Synes han var litt kjepphøy på seg selv. Ute laver snøen ned og når det blir lyst skal jeg ut å måkke vekk fra terrassen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg fikk handlet inn det jeg trengte av mat denne uka. Jeg skal levere fra meg de julegavene jeg skal gi på fredagen for da skal jeg ha siste samvær med gutta mine for i år.

        Jeg går med munnbind bare i butikken, jeg tror ikke det er en bivirkning på vaksinen for jeg har slitt mer eller mindre forkjølet siden november 2019. Gleder meg til farmen, når det gjelder storbonde valget så håper jeg på at det blir Daniel, Simon eller MamaG. Men du veit jo ikke med han Gunnar han er veldig kjepphøy på seg selv og det liker ikke jeg så veldig godt.

        Her har det regnet litt i kveld skulle ønske det kom snø i stede men det får jeg ikke valgt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg