Sånn da er jula ute av huset ble lei av den.

 

 

 

 

Nå har jeg ryddet bort jula og fått vasket hele leiligheten, og det var jammen godt  for nå var jeg faktisk lei jula.

 

Og fått det rent å pent rundt meg er så godt, å det og vaske gjorde at jeg holdt varmen inne fram til det var varmt nok i leiligheten.

 

Å da ble jeg så sliten at jeg la meg ned på sofaen, og tror du ikke at jeg sovnet og sov som en stein i noen timer. Det var godt etter at jeg la meg seint i går kveld, å på morgenen i dag så var det tidlig opp for jeg skulle på butikken for å handle inn for uka. Ja jeg gjør det veldig tidlig for da slipper jeg trengsel og mye folk, så derfor går jeg tidlig så tidlig som klokken 07.15 for å slippe det.

 

Nå sitter jeg og ser på den idiotkassa igjen, men hva gjør det det er jo mitt selskap så det er jo koselig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Åh er jula ute allerede? Har du hatt den i hus lenge? Jeg bruker vanligvis å ta den ut 1-januar, men i år må jeg ha den frem til 4 januar pga en forsinket ekstra julaften som vi må holde 3 januar 🤗

      Nyt dagen

      1. Nei jeg har ikke hatt jula i hus mer enn 14 dager, å det er hele 10 dager lenger enn det jeg pleier. Å må dere ha en forsinket julaften, noen som har vært syke eller på ferie.

        Dagen har nå vært grei den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Huff ja denne coronaen synd at de kom i karantene akkurat på julaften da, da får dere ta både julaften og bursdagen til ungene den 3 januar med en kjempefeiring.

            Ønsker deg en kjempe god natt.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg