Sånn da er jeg her igjen, dagan flyr.

 

 

 

 

Sakt det før og sier det igjen som dagene flyr, i morgen er det 1 oktober og da er det bare 2 måneder til 1 desember og adventstid. Godt det er to måneder til den tiden kommer, men i den måneden ble jeg født for mange år siden ja over 50 år siden faktisk 52 år siden men nå er det nok om det og over på noen andre.

 

I dag hadde jeg den beste middagen på lenge ja det er faktisk 10 år siden jeg spiste det, jeg hadde fårikål det er jo rart at jeg ikke har giddet og lage det selv men sånn har det jo vært. Men i år så kom fjordland med den så da kjøpte jeg meg en slik, og det var kjempe godt så jeg kommer til å lage meg slikt litt oftere. Kanskje jeg skal ha det som julemiddag for da har jeg jo middag i noen dager, og så er den jo faktisk best på andre og tredje dagen så om jeg lager for mye så gjør jo ikke det noe.

 

 

Nå gleder jeg meg faktisk til at jeg skal få ordnet to av tennene mine på tirsdagen for nå er de en plage, og så skal jeg trekke den siste på fredagen skal bli godt å bli ferdig. Tenk deg at jeg gleder meg til å gå til tannlegen å få orden på dem, jeg sliter faktisk med tannlegeskrekk men av to onder så velger jeg å gå til tannlegen. Ja for tannverken er verre så da er det best å gå dit og få gjort det unna, sånn er det bare.

 

 

Ja nå skal jeg bare glo litt til på tv og så er det vel bare å finne senga igjen i kveld også, men trøtt er jeg ikke enda men det kommer vel etter en stund til.

 

Er jo ingen fare om jeg legger meg nå eller om ett par timer, er jo ingen jeg forsømmer uansett så jeg kan jo bare stå opp når jeg våkner om det er langt på dag hva gjør vel det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Fårikål er god mat det. Vi hadde det for noen uker siden. Himmelsk. Men ikke for magen nei. Kålen er noe jeg unngår for man får sånn himla tarmgass. haha.

      Huff, det går raskt mot jul og pengesluket. Vet ikke hva jeg skal kjøpe i gaver så får legge hodet i bløt. Mest lyst har jeg og ta fly å reise til Gran Canaria og bli der i noen måneder. Hoppe over julehysteriet. Lykke til hos tannlegen. Hadde også alvorlig tannlegeskrekk, men den er kurert nå. Venter på time for ettersjekk men ikke hørt noe ennå. Kanskje de har glemt meg av. ha,ha og jeg som håpa på og få brukt frikortet på tannsjekk. God helg og klem til deg fra meg.

      1. Ja fårikål er kjempe god mat, jeg merket ikke noe av tarmgassen. Ja det går kjemperaskt mot jul, hos meg er det med julegaver veldig enkelt kjøper ingenting til noen ( utenom flax lodd til fire stykker) og så skal mine to sønner få penger, da er jeg ferdig med julegavene.

        Gleder meg mer enn jeg gruer meg til å gå til tannlegen på tirsdagen, få det unna og bli ferdig med tannverken sånn er det bare.

        Ønsker deg en riktig god fredag og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg