Sånn da er det søndag, i morgen er det hverdag igjen.

 

 

 

Ja hurra i morgen starter en ny uke, jeg er ikke så glad i disse helgene og helligdager. Når man ikke har noen som bryr seg om at jeg lever en gang, nå tenker jeg ikke på dere der ute som leser bloggen min men min familie de bryr seg katta om det. Så jeg får bare ha det sånn ja ensomheten er til å ta å føle på om dagen, ikke bare den men også mindre verdihetskompleksene er også gjeldene ovenfor de som er i familien min.

 

Så jeg tenker nå at jeg skal leve mitt liv så får de leve sitt med eller uten meg /dem, det får være dem som tar kontakt nå ikke meg jeg har prøvd. Jeg klarer meg også veldig godt uten dem, sånn er det bare venner kan man velge det kan man ikke med familie sånn er det bare. Og jeg føler jo at de begynner å bli ukjente for meg og da føler jeg meg ukomfortabel rundt dem også, det er ikke noen god følelse det heller så den kan jeg være foruten. Nei nå får jeg slutte å klage men dette er sårt for meg uansett, det er jo bare å få puttet de følelsene i en skuff og glemme dem enkelt er det ikke men det må gjøres for at jeg selv skal få det bedre med meg selv.

 

Lag dere en fin dag alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Klart det er sårt, håper du finner noen venner på mestringssenterer, men du har vel iallefall telefonkontakt med guttene dine mellom besøka? Ha en fin dag, gled deg, helga er snart over, 😍

      1. Ja veldig sårt, ja jeg håper på det å finne venner på mestringssenteret. Ja jeg har sporadisk telefonkontakt med gutta mine på telefon mellom samværene.

        Dagen blir nok bra den, ja jeg gleder meg til helgen er over.

        Ønsker deg en kjempefin dag

        Klem fra meg til deg.

    2. Det er absolutt ikke rart at det er sårt. Uansett så er det familien din, og da er det vondt at ingen tar kontakt. Får vondt av å lese dette, og det er godt at du har mange lesere, og følgere, og andre venner. Fint at du fokuserer på det, men innimellom er det godt å skrive ut sårhet og frustrasjon.
      God klem til deg fra meg 🙂 <3

      1. Ja det er veldig sårt, men det er vel som enkelte sier og jeg også man kan ikke velge familien men man kan velge sine venner. Ja det er godt og få skrevet ut sårheten og frustrasjonen for å sitte inne med den er mer ødeleggende enn det hjelper.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg