Sånn da er det kveld, handlelisten er klar til i morgen.

 

 

 

 

I kveld har jeg gjort det jeg pleier på  søndagskvelden, og det er å skrive handlelisten min til i morgen sånn at det bare er å gå å handle så tidlig som mulig  i morgen. Dere som har fulgt meg en stund veit at jeg liker best å handle uke handelen min, er ikke så glad i å stå og gå eller handle i kø så der er grunnen. Så da er det bare å sette mobil alarmen på 06.30, da er jeg på butikken når den åpner da er det ikke mange kunder der det er mer ansatte enn kunder på den tiden.

 

 

Nå skal jeg se på tv og bare ta livet med ro, sånn at jeg kanskje klarer og sovne når den tiden kommer.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

 

 

 

5 kommentarer
      1. Det veit jeg bra det, ser ut til at det blir greit vær i morgen skal vist komme noen regnbyger på ettermiddagen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Her nord smelter man. Litt for varmt for en gammel kjerring. Nyter sola når vi har den. Blir handling på onsdag. Har jo en god del i fryseboksen. Det går fint. Var helt opp til 25 grader her, tåler ikke varmen så godt som før kjenner jeg. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Det er varmt her også sånn rundt 22 grader, det går helt greit for min del så lenge det er en lett bris og overskyet. Så i morgen får du ha en god handletur.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg