Sånn da er det blitt sen kveld, ble lenger tur enn det jeg tenkte kom hjem for en time siden.

 

 

 

 

Ja i dag ble det en lang tur på meg jeg gikk hjemmefra i 12.00 i dag, gikk da til Knuten og helt opp til toppen. Der oppe var det helt fortreffelig ikke for varmt det blåste godt der oppe, og god sikt men vinden gjorde at jeg ikke klarte å holde mobilen helt rolig så bildet ble litt uklart men hva gjør vel det.

 

Nå er jeg klar for litt mat for det hadde jeg ikke med meg på tur, hadde ikke planlagt for langtur for å si det sånn litt forsiktig. Men det ble en fin tur og en is på vei hjem når jeg fant ett sted og få kjøpt det da, fant en del flasker på denne turen også de kaster jo flasker fra seg på fjellet også og langs vegen ellers så jeg brukte ikke penger fra kontoen min og det som ble igjen ble lagt på sparebøssa mi her hjemme. Og de skal settes på kontoen når jeg skal pante de sekkene jeg har her hjemme, så føres de over på sparing ute av syne så er de utilgjengelig fram til jeg har nådd målet på spare målet og bestiller billettene til flyet.

 

 

Nei nå får jeg lage meg litt mat, kan jo spise varm kvelds fint folk spiser jo sene middager haha.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld og en god natt når det er tid for det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
      1. Det var utrolig befriende og godt og bare gå å se på naturen og være en del av det, ja det er ca to mil til sammen og meste parten er oppover på tur opp og nedover på tur ned og det er stupbratt på vei ned. Men det er en fin tur syntes jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

          1. Takk det var en god og fin tur. Jeg pleier å ta denne turen en gang hver sommer, har også gått fra Knutehytta og opp og ned igjen er en fin tur det også.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg