Sånn da er alt klart til ukestart i morgen. Haha.

 

 

 

Ja nå er alt klart til ukens handletur, har skrevet ferdig handlelisten og regnet ut hva som det blir å betale. Det går ikke over budsjettet det blir gått under, så blir jeg å mangle noe i løpet av uka så kan jeg gå og handle inn igjen og det er litt kult da for det har nesten aldri skjedd meg at jeg har kunnet det.

 

Nå har jeg akkurat sittet å sett på at Rosenborg har slått Odd jippi sier jeg da for jeg holder med Rosenborg.

 

Nå skal jeg se litt til på flimrekassa før jeg tar kvelden, skal relativt tidlig ut og handle skal det mellom 07.00 og 09.00 i morgen tidlig.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg