Sånn ble denne onsdagen, har gått mye tur og så fant jeg.

 

 

 

Startet dagen med å få i meg litt mat og en kopp kaffe, hadde ikke lyst på mat men det måtte til uansett men jeg spiste opp kjøleskaps grøten min med bær som topping. Det ble med den maten foreløpig i dag, matlysten har tatt ferie er jo greit det også.

 

Så gikk jeg meg en lang tur i bynære områder, ja jeg fant jeg fant noen tomflasker som kommer godt med denne uka. Sorry det var det jeg ikke skulle skrive så mye om, men jeg har da funnet noen denne uka sånn da har jeg skrevet det for denne gangen.

 

Jeg var også oppe hos venninnen min en tur i dag, og da skravla vi om alt og ingenting over en kopp kaffe eller to. Var også oppe og handlet for henne slik at hun fikk i hus det hun trengte, så gikk jeg meg en tur til bare for å få luftet hodet litt for det er så fullt der oppe om dagen. Tanker som ødelegger for meg, for den roter til en god dag til å ikke bli så god og det er jo synd for jeg ønsker jo at en hel dag skal være bra noe den ikke har vært på mange år.

 

Jeg jobber på egenhånd for å komme dit men det er ikke enkelt, jeg er sterkere enn folk tror selv med mine psykiske utfordringer som stopper meg noen ganger eller rettere sakt ofte ja hver dag.

 

Har jo mange bra dager også men også mange dager jeg ønsker faktisk skal bli ferdig før de starter, men det er jo ikke sånn det funker dagen må jo gå som de pleier selv om jeg vil at de skal starte på nytt.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Ikke alle dager er like enkle, dessverre! Du er faktisk en av de tøffeste jeg vet om! Du står på – og du bryter barrierer ved å fortelle hvordan du har det! Det er sterkt <3

      1. Nei alle dager som er enkle og sånn er det nå om dagen. Jeg skriver dette for å hjelpe både andre og meg selv ved å skrive om det, ja det er mange barrierer knyttet til det psykiske plan. Har jo kommet ett stykke men ikke langt nok etter min mening.

        Jeg skal fortsette og stå på.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Håper du har en fin dag i dag, skal treffe datter og ta en kaffe i dag, koselig det, er opphold fra regnet her, håper det varer😊klem fra meg

      1. Jeg har en passe dag nå, solen skinner det er bra.

        Kos deg med datter og kaffen og praten, godt dere fikk opphold i regnet så dere kan kose dere ute.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Enig med Margrethe, du er kjempetøff som gir psykiske problemer og dårlig råd et ansikt.
      Du bør faktisk være stolt av deg selv, fordi jeg tror din åpenhet betyr mye for mange som sliter.
      Å lufte hodet må til i blant for oss alle. Og det gjør man bedre ute på vandring enn inne i en bolig.
      I dag er det nydelig vær her på Hønefoss. Håper det er det i Kongsberg og. Kom deg ut i sola og nyt dagen.

      1. Takk for det jeg skal prøve og skrive om det, er jo dem som ikke tåler å lese om det da tar alt som tigging enda det ikke er ment slik.

        Jeg skal fortsette med det som jeg pleier, for jeg må bare få det ut av systemet og det hjelper andre å lese at andre har det slik også.

        Må ut for å bytte mening mange ganger om dagen her, finne meg en rolig plass som jeg er alene bare naturen og meg.

        Nydelig vær her også, så her skal det nytes ute i solen helt klart.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Dagene går i bølgedaler har jeg erfart. Synes det er flott at du forteller hvordan du har det, for før i tiden var det hysj,hysj. Åpenhet hjelper og du er tøff som velger å dele det på bloggen. All respekt til deg.
      Fikk med meg Farmen og valget til førstekjempe. Vi får se om han får oppdraget i havn. Krangel inne på Torpet for presten Thor tømte ut det ulovlige brennevinet, og Rob er helt fortvilt. Mye å le av. Klem til deg fra meg.

      1. Ja dagene går i bølgedaler men dalene kan bli veldig dype for min del, det har jeg erfart på kroppen. Ja før i tiden var det veldig hysj hysj om de tingene, men det er det på mange områder en dag i dag.

        Jeg lurer på hvorfor det ble akkurat han som ble valgt som første kjempe, nei jeg tror ikke de klarer oppdraget denne uken heller. Får ikke sett Torpet men jeg har forstått at det hadde med brennevinet å gjøre, Thor er en tøffing som tømte det ut men må bare le av det hele.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg