Sånn ble denne dagen, ble litt tur og mye søvn.

 

 

Det har vært en fin og solfylt lørdag og den dagen ble brukt til tur i området rundt meg, var en del blank hålke rundt om  så det var og er godt med gode sko og brodder. Ja etter en dag med regn og så en natt med kuldegrader og vind så blir resultatet is og glatt, møtte ei som hadde mistet sine brodder på sin vei så hun måtte snu og finne dem igjen jeg er glad jeg har noen som sitter godt fast til mine sko.

 

Så på vei hjem så ringte venninnen min  og hun ønsket å ha noen å prate med og drikke kaffe med, var også oppe og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen.

 

Så var det hjem for å se på sport på tv, og mye annet er så mye å se på tv. Har vært lite blogg skriving i dag, får komme sterkere tilbake i morgen. For det ble mye avslapping og søvn på sofaen i dag, men hva gjør vel det har ikke noe å forsømme så det var godt å bare ta hensyn til meg selv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg