Så var nok en dag gått, og det er ny uke med nye muligheter.

 

 

 

Ja så er denne dagen gått fra meg, har ikke rukket å skrive noe før nå. Det er en ny uke med mange nye muligheter, det er den siste uken i denne måneden den fine mai måneden  neste mandag så er vi i juni. I helgen igjen så er det pinsen og det blir den siste helligdagene på en stund den neste er vel ikke før jul og det er lenge til, å det er jammen godt for nå ønsker jeg meg en fin sommer og ikke bare stresse med å få tak i alt jeg trenger bestandig.

 

I dag har jeg også vært å handlet det jeg trengte og det var det meste for alle skapene mine var faktisk tomme for mat, jeg handlet for litt under 150 kroner faktisk 148 kroner og da har jeg jo mat en stund og har enda 152 kroner og handle litt til i tilfelle og når helgen kommer  det en langhelg å jeg får faktisk ikke handlet neste mandag for da er det 2 pinsedag og da er det stengt men slik er det med disse hellig dagene. Men det er en fordel med disse helligdagene og det er for de som må på jobb for de får mer i lønn, og de som jobber i helse og omsorgs etaten har jo ikke den høyeste lønnen i Norge. Og det fortjener dem noe så jævlig sorry uttrykket men det er min mening om den saken.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg