Så var nok en dag gått, har ikke gjort så mye fornuftig i dag.

 

 

 

Ja så er det kveld igjen har ikke gjort så mye fornuftig i dag heller men noe har jeg da gjort, var en tur oppe hos venninnen min i dag for hun hadde gått tom for kaffe så jeg gikk i butikken og fikk kjøpt det til henne. Satt og skravlet over en kopp kaffe og så var det bare å komme seg hjem før det ble mørkt, jeg er ikke så glad i å være ute når mørket kommer.

 

På morgenen og formiddagen i dag så var jeg ute og så etter tomflasker sånn at jeg skulle kunne få kjøpt meg litt mat, men det kunne jeg bare glemme var ikke en tomflaske og se i dag heller fant en pil fra en pil og bue den pekte jeg ut til politiet som det er store styrker av nå om dagen men det finnes ikke rart da at de er å se det syntes jeg er godt jeg da.

 

Nå sitter jeg bare å venter på skal vi danse blir spennende hvem som må pakke danseskoene i kveld, blir fint med litt koselig underholdning som skal vi danse er.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg