Så var nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

Dagen i dag har vært fin den men været kunne ha vært bedre, det med været får vi ikke gjort noe med så det får vi la gå å gjøre det beste ut av det. Har vært på tur i dag også men den ble ikke så lang som den pleier, å på vei hjem så gikk jeg innom Kiwi for å handle litt summen som må trekkes fra budsjettet er 82 kroner av 300 kroner handlet fisk og grønnsaker noe jeg hadde gått tom for. Det er godt og ha noen kroner igjen på matbudsjettet tilfelle jeg går tom for noe, og nå i disse korona tider så er det vel bare å passe på å ha mat i skapene i tilfelle den kommer på besøk. Jeg håper jeg slipper unne som jeg pleier med influensaen det har jeg ikke hatt på mange år, ja jeg hadde det på 1990 tallet en gang da jeg jobbet i barnehage men ikke siden da.

 

Nå skal jeg avslutte dette innlegget å sette meg til å se på camp kulinaris på tv3 og så etter det så kommer i lomma til Silje som jeg syntes det er fint å se på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det ble tatt på nyttårsaften og det var en vakker solnedgang den kvelden, nyt kvelden du også håper du har det bra.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg