Så var nok en dag blitt til kveld.

 

 

 

Har da fått gjort noe i dag også ikke så mye men litt, var nede i vaskekjelleren i dag for å skrive meg på lista skal vist vaske klær i morgen så da har jeg noe og gjøre da også. Så var jeg på en liten tur i parken i dag den heter magasinparken, det ble en fin liten runde så jeg fikk sortert noen tanker som også er litt godt.

 

 

I dag har det vært en fin sol fylt dag, så det var deilig hadde med meg vann i ei flaske og satte meg i solen og bare glante utover elva.

 

 

 

Jeg vant også en konkurranse i dag, jeg var med i en hos en med blogger det var en morsom konkurranse. Han ville ha hjelp med å finne navn til sin el sparkesykkel en frøken er den, jeg foreslo GT Sara som var ei festlig dame med fart i og hun var ei snill dame som var rapp i replikkene så da passet det bra med det navnet. Og her kommer linken til bloggen som konkurransen var på, her kommer linken og ta en titt innom den om du har tid for han har mange fine innlegg jeg har fulgt han i mange år nå.

https://bunny.blogg.no/aud-marit-er-vinneren.html

 

Nå skal jeg se litt på tv, og etter hvert skal jeg vel finne senga her.

 

Lag dere en fin kveld alle sammen og god natta når den tiden kommer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud- Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg