Så var mandagen gått over til kveld.

 

 

 

Nå er mandagen blitt til kveld og tiden har gått så kjempefort i dag, har da vært på butikken og fått handlet en del ja faktisk alt jeg trengte for denne uken og det er jammen godt.

 

Var også oppe hos venninnen min på kaffe og en del skravling, i dag så inneholdt samtalen både vinnerne av MGP som ble disse maske kledde kara dette blir vel ikke noe mer enn Norske vinnere poeng får de nok dårlig med i resten av Europa. Å så pratet vi litt om farmen vinneren der var vi veldig uenige, sånn er det bare men vi ble enig om at vi er uenig i den saken.

 

Så var jeg ute å gikk meg en tur i dårlig føre, ja brøyting hadde vært tingen slik at vi slipper at det blir så veldig glatt for de er så dårlig til å strø her i kommunen.

 

Nå skal jeg snart ta meg kvelds og det blir grove rundstykker med reker på, de rekene var i den disken for dato varene på 50% så da tok jeg det med meg så det blir noe godt på meg i kveld.

 

Nå skal jeg se på Rydderevolusjonen på tv 2 klokken 20.00, og litt annet så tar jeg og finner senga i vettug tid i kveld også for da blir dagen i morgen også sånn passe bra selv om den starter tidlig.

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Nå så jeg ikke MGP i det hele tatt. Men noen likte vinnerlåta og noen ikke. Jeg måtte inn på YouTube for å høre den, og ja den var jo festlig men blir ikke en slager hos meg. Isak solgte bilen, han trengte pengene og han var fornøyd med sin dieselbil.
      Drivstoffet er svindyrt som strømmen er det. Minimalt med kjøring. Hvordan gikk det hos legen? Fikk du hjelp? Jeg ordnet meg time til neste uke, får håpe jeg slipper denne vikaren. Vel, det går nok greit men må bruke munnbind når man skal til legen.
      Ryggen er noe bedre, men det tar tid å bli helt bra. Ønsker deg en fin dag, og klem til deg fra meg.

      1. Jeg syntes ikke noe om den vinnerlåta men det får ikke jeg gjort noe med. Ja jeg hadde også solgt bilen hvis det var jeg som hadde vunnet den, ja drivstoff er dyrt og strøm er dyrt. Jeg fikk ikke time før i slutten av måneden så jeg får bare vente, men det er jeg vant til å måtte vente med andre ord. Jeg kjøpte meg munnbind i går bare for å gå til legen. Ryggen er ikke bra enda men det tar jo også sin tid som alt annet, håper du slipper den vikarlegen da.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg