Så var en våt morgentur over deilig og komme inn igjen spør du Elvis.

 

 

Dette er ett bilde fra galleriet for to år siden.

 

Ja nå er vi inne igjen fra en våt morgentur, Elvis er ikke like fornøyd som på dette bildet for nå er han våt som bare det og ligger innpakket i ett håndkle og koser seg. Ja nå ser han litt mer fornøyd ut for nå begynner han og bli litt tørrere, han begynner og bli varm igjen, han hater og bli våt skjønner du og hvem blir ikke litt ukomfertabel når du blir våt til skinnet.

 

Jeg hadde på meg vanntett tøy så jeg holdt meg tørr, så jeg er veldig fornøyd med å komme meg hjem igjen for å varme meg. Ble litt kjølig selv om det er 5+ grader, men med regn så blir man litt hustrig og kald men det går fort og bli varm igjen.

 

Så nå skal jeg kose meg med vintersport liggende på sofaen, og kose meg på sofaen med en blomkålsuppe og se på spennende sport. Er vel ikke alle som har tenkt å gjøre det men det skal jeg gjøre, for jeg liker det veldig godt å se på sport sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg