Så var en god morgentur i kjempefint vær, med et kaffebesøk.

 

 

 

Ja dag så har vi kost oss i det kjempe fine været, har gått og kost oss og sett på alt man har rundt seg og drømt seg bort. Så ble vi ropt på av venninnen min som lurte på om jeg ville ha kaffe og det ønsket jeg for da fikk jeg også noen og prate med i dag også, vi satt og skravlet om alt fra politikk og hva vi skulle ha til middag med andre ord vi skravlet om løst og fast.

Var også og handlet til henne og litt til meg selv også brukte hundre og femten kroner av budsjettet mitt på tre hundre kroner så det ble jo en del igjen, så jeg har muligheten til en handel til i helgen hvis jeg trenger noe det kan jo skje at jeg gjør.

 

Nå skal jeg legge meg på sofaen og slappe av litt og det syntes jeg at jeg fortjener nå for jeg er nå så sliten at jeg ikke klarer og stokke ordene så fort som jeg pleier, så nå avslutter jeg med og si.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg