Så var en fin kveld blitt til natt.

 

 

 

Ja jeg har hatt en koselig kveld med mye tv titting å det er koselig, har spist noen appelsiner å en god å varm kopp med nypete det er den eneste teen jeg liker. Satt å så på dusinet fult det er en morsom film å se på så også brudens far, det er to filmer som jeg syntes er veldig koselig å se i denne tiden jeg har ikke så mye annet å le av så da satte jeg på disse to filmene på tv og lo meg skakk av enkelte opptrinn som er i disse filmene.

 

Men nå er tiden snart inne å finne senga her i huset, for nå er jeg så trøtt å godt sliten at det tar så himla lang tid å få skrevet ferdig dette innlegget. Nå skal jeg kneble beinhaugen å ta en titt på baksiden av øyenlokkene å få meg noen timers søvn, er godt at man slipper å sette på alarmen på telefonen så da kan jeg sove så lenge jeg vil i morgen og våkne når jeg våkner.

 

Så med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt å sov godt så sees vi her på bloggen i morgen en gang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg