Så var det vel på tide å finne senga.

 

 

 

Ja nå er nok en dag som har gått over til sen kveld å det er på tide å finne senga, det er nok ikke enkelt å få sove i natt. Er jo noe trøtt å sliten men det er akkurat når jeg er så trøtt å sliten at jeg har trøbbel med å få sove om natten, så en får vel se om jeg kan klare å sovne før morgenen banker på døra.

 

Nei nå får jeg vel prøve å kneble den stive og vonde beinhauge og ta en titt på baksiden av øyenlokkene for å se om jeg klarer å få noen få timer på øye, for nå er jeg så sliten og trøtt at øynene glir igjen hele tiden så det tar så utrolig lang tid å skrive dette innlegget ferdig.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg