Så var det siste uka med farmen det er finaleuke på søndag får vi vite hvem som har vunnet.

 

 

 

Så er snart høstens eventyr snart ferdig for i år, ja det er finaleuken i farmen denne uken og på søndag får vi vite hvem som vinner hytte og bil.

 

Men nå over til litt annet fra dagen i dag, i dag har det ikke foregått så mye men hadde jeg ventet så mye annet. Nei man skal jo ikke ha noe særlig nærkontakter, enslige skal ikke ha mer enn tre greit for meg for jeg har bare 1 nærkontakt og det er venninnen min.

Hva jeg skal nå se på tv ikke noe mer enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

2 kommentarer
    1. PG og Thor klarte hinderløypa, men verre med Kjetil han måtte forlate. Dårlig i kunnskap. Akk ja. Hadde litt trøbbel med å kommentere hos deg. Den vanlige vinduet som dukket opp. Håper det går i dag.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja Per fikk den første semifinale plassen, sorry og si det men hvorfor måtte han være en av dem hadde håpet Sindre kom til finale uka men slik ble det ikke det ble Kjetil som vant den siste tvekampen og han som kom til finaleuka og ryker først.

        Huff da var det trøbbel med å kommentere i går, kom det vinduet opp igjen jeg får ikke gjort noe med det. Det gikk kjempefint igjen i dag, skjønner ikke hvorfor det skjer innimellom.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg