Så var det morgen igjen, ny dag nye muligheter.

 

 

 

I dag var det jammen kaldt her -7 er det ute så nå kan man si at det er friskt ute, og det er deilig det nå ønsker jeg bare at det kom litt snø her. Sitter her med frokosten og kaffekoppen og leser blogger noe jeg gjør hver morgen, det er koselig og inspirerende akkurat nå så ser dere hva jeg gjør så det behøver jeg vel ikke å skrive.

 

Koser meg når det blir kaldere i været og ser frem mot julen, ja den nærmer seg med stormskritt jeg er ferdig med alle julegavene som skal kjøpes inn det blir penger på alle man de voksne får flakslodd så det er bare og få sendt dem så de er ute av verden.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

3 kommentarer
    1. Og du har kravlet deg helt opp på plass 88 på den blogglisten. Gratulerer! Det ser ut som det hjelper å ha flere innlegg pr dag.
      Kaldt her også. Men ikke så kaldt som hos deg. Heldigvis har kulingen stoppet, så i dag er det mer levelig med sol. Det har vært gørrkaldt her pga den ” Sibirvinden”. Ikke bra for gikta.
      Sitter med kaffekoppen, jeg også. Sakte start på dagen.

      1. Å jippi tusen takk for den opplysningen det fikk ikke jeg med meg før du skreiv det i denne kommentaren. Ja det ser sånn ut og da er det bare å stå på for min del.

        Ja denne kalde vinden som kommer nord fra, det kan ikke være godt for gikta di jeg har det bedre når det er kaldt jeg så der har jeg det motsatt enn deg.

        Klem til deg og dine fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg