Så var det kveld igjen og det er jammen godt.

 

 

 

Har ikke hatt noen god dag i dag, smertefull dag har det vært når alle ledd verke på en gang og det er en dag fra helvete men det får en bare leve med for man kan jo ikke knaske smertestillende medisiner hele dagen. For jeg får jo ikke noe annet enn helt vanlig reseptfrie Paracet 500 mg, for hvis dem skal hjelpe så må man ta høyere enn det som står på pakka det er jo ikke bra det heller. Legen min og de høyere opp i systemet mener at det ikke finnes medisiner for min sykdom, men jeg veit det finnes men skal jeg få prøve dem selv så må jeg betale dem selv og det er noe jeg ikke har råd til uansett hvor mye jeg sparer. Så jeg får nok leve i dette smertehelvete livet ut for man får jo ikke prøve den medisinen før jeg kan bevise at den bedrer min livskvalitet, får jo aldri bevist det uten å få prøvd den sånn er det bare i den saken så der står jeg og stanger i veggen mot et stivbeint byråkrati så den saken er tapt. For sånn er det med medisiner som må godkjennes til bruk på en kronisk sykdom som ikke er det den ikke brukes til til vanlig, den ble jo godkjent til å brukes på føflekk kreft og han som hadde søkt om det døde to dager før den ble godkjent til det bruksområdet. Jeg får bare stå på og spare til jeg har nok til den for jeg må jo utenlands for å få prøve den, får jo ikke prøvd den her i landet før den er godkjent.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg