Så var det hellig dag jaja den er snart ferdig nå, inneklemt hverdag i morgen.

 

 

 

Har ikke vært så mye innlegg på meg de siste ukene, har vært litt mye annet som ikke kan skrives om på bloggen for det kan lett bli misforstått. Men fra nå så skal ikke disse ufyselige insektene og trollene få ta overtaket på meg, for jeg har egen vilje og tanker som skal fram om dere ikke liker det. Har også synspunkter og meninger om saker og ting rundt om i verden og mitt eget liv er det vel jeg selv som veit best hvordan det er, så har du disse insektene og trollene som mener at mine meninger og synspunkter er helt feil og ikke hvordan mitt liv er så er det helt feil jaja det er deres mening og synspunkter.

 

Ja så var det til overskriften min nå er det langt på kveld når det gjelder Kristi himmelspretten som jeg kaller denne dagen som er første av mange nå i mai, og i morgen er det en slik inneklemt hverdag så er det helg igjen. Neste uke er det 17 mai og ikke minst pinsen som står for dør 17 mai har alltid vært en koselig dag med mye korpsmusikk i gatene, jeg begynte i korps som liten og holdt på i mange år.

 

Været har vært fint og det er god temperatur vært litt mindre sol i dag, har regnet litt men solen kom utpå dagen.

 

 

Lag dere en fin kveld jeg skal nå se sommerhytta.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud – Marit.

5 kommentarer
    1. Det har vært godt med en fridag i dag, og her har vi bare slappet av. Jeg har strikket, sett TV og lest.

      Jeg skjønner godt at du holder tilbake, men dette er din blogg. Du har retten på å si hva du mener på din blogg. Trollene skal ikke få ødelegge for deg ❤️❤️❤️ Du står for det du mener.

      Sitter og ser på Eurovison Song Contest. Blir spennende med Norge. Håper den kommer videre. Det er jo et program alle har en mening om.

      Ønsker deg en superfin torsdagskveld ❤️🥰

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Jeg har fridag hver dag så er jo ingen forskjell for min del, liker best hverdagene jeg da for da er det mer som skjer. Det er ikke noe som jeg hadde trengt å holde tilbake på men det er noen som mener at jeg er for åpen på blogg, de trollene bare blokkerer jeg blir det for direkte trusler så fikk jeg beskjed om å komme på politi kammeret her i byen og melde det.

        Sitter nå og ser på det jeg alltid har kalt Grand Prix, mye bra til nå foreløpig så er det Sverige og Tyskland som er mine favoritter.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg