Så var det helg igjen og klokken skal stilles til vintertid.

 

 

Nå i helgen skal klokken stilles tilbake til vintertid, ja det er tilbake for nå er det på tide å sette hagemøbler tilbake i skjulet eller garasjen nå på høsten og gjøre det klar til sommeren igjen. Selv om mange surrer med stilling fram eller tilbake, for min del og mange med meg så stiller alle våre klokker seg selv både på telefon, pc og tv boksen min stiller seg selv så jeg slipper og tenke.

 

Men det som er så dumt med denne stillingen av klokken er at det blir så fort mørkt om kvelden og det tar så lang tid før det blir lyst på morgenen, ja den mørke tiden av året starter nå jeg er glad for vintermørket for da er det lettere og bevege seg ute uten at jeg er så lett og få øye på.

 

Ja sånn er det med mørketiden det er deilig å kunne være ute uten at jeg blir sett, når sommeren er er det så lyst og åpent og alle er ute alt blir så synlig sånn er det i alle fall for meg.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei Aud-Marit🙂
      Du har rett i at det blir tidligere mørkt, men om morgenen blir det tidligere lyst 🙂
      Ha en fin dag🙂

      1. Jeg syntes ikke det blir tidligere lyst om morgenen jeg da, da jeg sto opp klokken 08.30 i dag så var det ikke lyst enda.

        Dagen har vært fin den og ikke minst rolig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg