Så var det helg igjen, dagene går så fort for tiden.

 

 

 

Så var det fredag igjen og helg dagene går så fort, ja skulle tro at uka består av to dager mandag og fredag det er i allefall slik jeg føler det.

 

Dagen i dag har vært slik alle andre dager ikke så mye nytt der for å si det sånn, jeg skal uansett skrive litt om hva jeg har gjort i dag.

 

Dagen startet med frokosten som vanlig og det er kjøleskapsgrøt havregrøt med noen bær og karamellsaus, leste også noen blogger noe som jeg syntes er kjempekoselig.

 

Og så skulle jeg ut på tur og det ble det frisk luft er jo sunt og det er det jo og bevege seg også, da jeg hadde gått en stund så ringte venninnen min og da stakk jeg innom henne og tok en kopp kaffe og skravlet litt. Hun ønsket noe i butikken så det ordnet jeg for henne med glede, er så godt å kunne være til nytte for noen det er en kjempegod følelse.

 

Så gikk jeg hjem og slengte meg på sofaen skal ikke så mye til for at jeg blir veldig sliten nå om dagen, håper det retter seg etter hvert for det er så slitsomt å være slik. Så vask av leiligheten får jeg ta i morgen eller på søndag det haster ikke, tar jo litt hver dag så det blir ikke så mye igjen til den dagen jeg orker og ta det siste.

 

Så ble det middag hjemmelaget fiskekaker og stekte poteter det ble en mektig og god middag, hadde også litt salat ved siden av sånn at jeg fikk i meg litt grønt også.

 

Nå skal jeg se på tv og da blir det gullrekka på NRK, så blir det vel noe annet å se på også så det er mye å se på nå som det er helg.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper matlysten kommer seg! Godt å bevege seg litt, men sikkert smart å ta det litt rolig og ikke gjøre alt på en gang hvis du fortsatt ikke føler deg helt i form. Håper kvelden er god, klem ❤

      1. Nei den matlysten er ikke helt til stede men jeg spiser for jeg må ikke for at jeg var sulten akkurat. Ja det var godt å gå en tur, var også veldig godt å slappe av når jeg kom hjem igjen for å si det pent for formen er ikke helt på plass enda.

        Jeg har hatt en grei kveld.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg