Så var det helg igjen, dagen i dag har vært veldig smertefull.

 

 

 

Ja i dag så startet dagen med kraftige magesmerter, en ting veit jeg at det ikke er blindtarmmen for den tok jeg for 30 år siden. Så da er det bare å ta det som det kommer det er en sviende smerte enda som kommer i rier, det virker som hele magen er i full fyr og da tuller jeg ikke det er utrolig vondt.

 

Men nå er det fredag og helg igjen er faktisk dritt lei av disse inneklemte fri dagene, jeg gikk jo helt i surr i går jeg trodde faktisk det var søndag men pokker heller det var jo torsdag det kan jo være det at jeg ønsket at det var søndag i går for da hadde jeg jo fått inn penger i dag men sånn gikk det seg ikke. Så er det da bare å vente til over helga, men det må jo bare gå sånn er det bare men da får en jo bare glede seg til mandag for da får jeg noe mat handlet inn igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg