Så var det fredag og helg, gleder meg mer til ukestart jeg da.

 

 

 

Ja så var det fredag og helg det er jeg ikke så glad i helg med andre ord, er mer glad i ukedagene for da har jeg mer og fordrive tiden med. Jeg skal jo ha min første dag på mestringssenteret på onsdagen, det gleder jeg meg til for da får jeg andre mennesker å treffe og snakke med eller bare være der.

 

Mandag skal jeg ha min minste sønn og vi skal da grille noen pølser på bål ved en badeplass i nærheten, så skal vi bowle alt etter lille gullets ønske jeg gleder meg utrolig til det.

 

Dagen  i dag forløp som den pleier startet dagen med ett knekkebrød med ost, og en god kopp varm kaffe og å lese blogger da kom jeg over gårsdagens innlegg fra kokkejævel som han skriver at han skal slutte å blogge. Skal jeg tro det eller ei for han har jo skrevet det en gang før, men det kan jo være for mye nå om dagen for han. Jeg skal ikke skrive så mye mer om den saken så ikke jeg blir beskyldt for noe, det er noe jeg ikke vil jeg bare nevnte det med en og en halv setning så det er ikke vondt ment.

 

Har også gått meg en lengre tur i dag også, det ble ikke så lang tur det ble bare 9590 skritt så det ble en av de kortere turene mine i dag. Var også oppe hos venninnen min og skravlet og drakk kaffe, veit det er noen som er blitt lei av at jeg skriver det men i dag så var det høydepunktet for dagen i dag. Var også og handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte, da jeg gikk hjem igjen så hjalp jeg ei eldre dame som hadde falt utenfor ett boligkompleks for eldre. Hun bodde ikke der hun hadde vært på besøk der, jeg mistenker at den stakkars kroken har brukket lårhalsen ambulanse personellet mistenkte det samme. Jeg var der til støtte for pasienten for hun var tydelig preget, jeg ønsket henne god bedring og beroliget henne hele tiden.

 

Kom hjem  tok meg ett polarbrød med ost på, har enda ikke spist middag så kanskje jeg bare skal hoppe over middagen i dag. Nå ser jeg på gullrekka på NRK, og det blir vel med det.

 

 

Lag dere en kjempefin fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Ja hun takket meg veldig da ambulansen kom, stakkars de to som var med henne begge to stivnet til og klarte ikke så mye.

        Ja det var jo en lang tur men jeg er vant til å ha mellom 10000 til 15000 skritt per dag. Skal kose meg så godt det går, jeg gleder meg til uken starter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er en lang kort tur, lang langtur er mellom 10000 til 20000 skritt. Jeg liker å gå lange turer når jeg først er på tur, med stopp selvfølgelig med kaffe og litt mat.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Så flott at du var der og hjalp den eldre damen. Var vel glatt og da kan man være uheldig å gli. Bravo med lang og forfriskende gåtur. Leste også at kokken skulle slutte med bloggen, han har travle dager og man rekker ikke overalt. Høres trivelig ut med bål og grille pølser sammen når du får sønnen med. Kos dere masse. God lørdag til deg. Klem til deg fra meg.

      1. Nei det var ikke glatt, var ett uhell som kan skje med alle hun datt da hun skulle inn i en bil. Ja det var deilig å gå en lang kort tur, jeg skal ut på en tur i dag også den kan bli noe lengere enn i går. Jeg har ikke så mye annet å gjøre enn å gå tur, orker ikke å se og høre på tv er jo krig og forferdelse som de viser nå om dagen. Ja han kokken har vel litt for mange baller i luften på en gang, forstår ikke hvordan han rekker over alt så da er det letteste å kutte ut å blogge.

        Ja det blir veldig koselig med bål og grilling på mandag, er alltid trivelig å ha samvær med gutta boys.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg