Så var det en ny uke og en ny måned, velkommen november.

 

 

 

 

 

Nå er vi i den første vinter måneden og om en måned så er det første desember, tiden går så fort om dagen så plutselig er det blitt desember. Om to dager er det en måned til min fødselsdag, har ingen ønsker for dagen den blir som en helt vanlig dag. Jeg har ingen å feire med uansett så jeg bruker den som jeg pleier, det samme skal jeg med jula også.

 

Men nå er det da bare november enda så jeg kan jo bare ta det med ro, men fy for ett vær her regner det fra alle kanter ja det høljer ned. Godt det er kveld å at jeg ikke skal utenfor døra i dette været, nå sitter jeg og skriver dette innlegget og hører regnet hamrer mot vinduet og taket her.

 

Skal glane en del på tv blir nok jule film på meg i kveld også, er jo ikke så mye å se på ellers.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Så artig at du også har bursdag i desember, for det har jeg også. Min er første juledag, 25.12., av alle dager 😉 Jeg tror jeg venter litt til med å se på julefilmer, men det kommer når vi nærmer oss desember.

      1. Jeg har min den 03.12 jeg, så artig at du også har bursdag i desember, jeg ser på dem nå jeg de går på kanal 6 og har gjort det en ukes tid nå. Jeg syntes dem er så koselige de som har gått til nå.

        Ønsker deg en kjempefin mandagskveld og en kjempefin natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Her har mannen bursdag tre dager etter deg! Morsomt. Mange som har dag i desember. Her sitter vi uten bil, den døde i går. Viking henta den og nå vet vi ikke hvor bilen er. Han som kjørte redningsbilen er utlending, og fikk beskjed om hvor bilen skulle til. Snakk om rot. Farmen i kveld, men det blir vel Rob eller Mama G som storbonde. Kanskje Grethe ender i tvekamp. Blir spennende å se. haha.
      Nydelig vær her, og mange varmegrader. Uvanlig altså på denne årstiden. Ha en fin dag. Klem til deg fra meg.

      1. Å det var morsomt å høre, han har den 6 desember han da.
        Huff da sitter dere uten bil synd den døde da, ja det er ikke enkelt med redningsbilen som ikke skjønner hva som blir sakt. Ja i dag er det farmen, håper det blir han Rob eller Mama G som blir storbonde og at Grethe blir å komme i tvekampen. Blir spennende å se om det blir slik haha. SÅ fint at dere har ett nydelig vær, sommeren har bestemt seg for å komme nå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld videre.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg