Så var det en ny dag igjen, tiden flyr litt for fort her i gården.

 

 

 

Ja ny dag nye muligheter i dag skal jeg gjøre minst mulig på mest mulig tid, på denne tiden så har jeg gjort det jeg pleier lest blogger og drukket ett par kopper kaffe ikke så mye mer enn det. Kan vel kalle det en rolig start på dagen, nå sitter jeg og tenker på at jeg skal ut og gå på morgentur med lille Elvis gutten min. Det og komme seg ut litt er jo bra for både kropp og skjel sånn at man kan si at dagen er i gang, i dag skal jeg bare gå en tur i nærområdet for kroppen sier nei takk til noen lang tur.

 

Ble ikke noe langt innlegg dette men det er vel greit det også, med en liten oppdatering på morgenen det er ikke hvor langt det er som teller.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg