Så var det blitt sen kveld, skal snart finne senga.

 

 

 

 

Ja nå er det blitt langt på kveld så jeg skal nok snart finne senga, men jeg endte opp med og se på en julefilm på tv6 og den er så fin at den skal jeg se ferdig.  Er sikkert noen som syntes jeg er sprø som sitter å ser julefilm i oktober men det er jeg ikke jeg simpelthen elsker disse julefilmene de sender så da er det bare å henge med å se på dem hver dag fram til jul.

 

Blir jo aldri lei dem for de sender forskjellige hver dag fra klokken 21.00 og ut kvelden.

 

Nei nå får jeg avslutte dette innlegget med å si god natt til dere som leser dette.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. God morgen og gratulerer med 13 plass på Blogglista. Er koselig å se julefilmer og det gjør jeg også. Bryr meg lite om hvilken måned man er i. I dag er det dagen for ungene kommer på døra for knask eller knep. Mange slokker lys og later som de ikke er hjemme. Kommer ingen her så det er jeg ikke redd for.
      Da gikk Vinni ut i går og så får vi se neste helg hvordan det går. De er sykt flinke de som er igjen. I kveld er det Farmen og kanskje Grethe må gå alene til marked om Kåre velger Herman. Uansett blir det spennende. Ha en fin søndag. Klem til deg fra meg.

      1. Godmorgen og takk for at du opplyste meg om plasseringen jeg har i dag. Ja det er kjempekoselig å se julefilmer uansett måned. Her blir det ikke åpnet for dem som vil ringe på her, så det gjør de forgjeves her i allefall.

        Så nå er Vinni ute ja det blir spennende neste helg, de som er igjen er jo kjempeflinke.

        Ja hun kommer til å måtte gå alene på markedet uten penger, for dette oppdraget blir nok ikke godkjent for der er det mye som kan og har gått galt. Blir spennende uansett.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg