Så nå er det siste helg i november.

 

 

 

Ja det går fort mot jul nå, og det er mange som starter julebord sesongen nå. En ting er sikker jeg skal ikke på noe julebord i år, jo nå juger jeg også jeg skal jo på en type julebord på julaften. Var nede på det hotellet som dette arrangementet for oss så gruer seg til jul av forskjellige årsaker, noen er alene til jul og andre har ikke råd til å kjøpe inn noe julemat jeg er glad jeg  slipper å sitte alene hele jula. Jeg trodde jeg hadde gjort noe feil ettersom jeg ikke hadde fått noen beskjed enda om jeg var med, så jeg gikk ditt og spurte om jeg sto på lista og det gjorde jeg. Så da ser jeg fram i mot de to timene som jeg skal være på det arrangementet, spise god mat og kanskje jeg blir kjent med noen også det blir vist en gave utdeling der også da har jeg noe og glede meg til.

 

I dag så har jeg vært på en lang å fin tur selv om det var noe kaldt, jeg har da gjort det jeg pleier når jeg går tur. Helgene og helligdager er de verste dagene for min del, da blir ensomheten størst for da blir jeg ofte sittende og tenke på den hele tiden.

 

Nå blir det å avslutte her for å se på tv, da har jeg også litt selskap i helgene også de som jeg ser på tv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

 

 

10 kommentarer
    1. så kjekt at du får litt julefeirig på julafta.
      det blei eg glad for å høyra . det fortjener du 🎄🎁

      1. Ja jeg mannet meg opp og meldte meg på, er dritt lei av og sitte alene dag ut og dag inn i år ville jeg ikke sitte alene på julaften. Selv om det er to timer så er det to timer med fri fra ensomhet og det er deilig. Sorry at jeg ikke har svart før nå men jeg har vært uten tv og internett tilgang, har også vært tom på telekortet på mobilen også der er jeg fortsatt tom men det går bra det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så fint å høre at du skal feire julaften med andre! Det blir nok trivelig tenker jeg. Er sånt opplegg her jeg bor og. Tror nesten 30 stk har meldt seg på!

      1. Det var litt over 40 stk veit ikke nå er plass til 100 pers, godt det er blitt ett slikt opplegg her i byen for det har det ikke vært før.

        Gleder meg veldig.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg