Så mye knoting bare for å komme inn på bloggen i dag.

 

 

 

Det har vært mye knoting for meg bare for å komme inn på bloggen min i dag, hadde glemt passordet mitt så jeg måtte lage meg ett nytt og kom ikke inn på kontrollpanelet så jeg fikk skrevet noen verdensting. Jeg fikk god hjelp fra support så det gikk til slutt det var denne dumme cookisen som hadde hengt seg opp, fikk mange forslag så jeg fikk det til til slutt. Er ikke noe teknisk geni så jeg slet en stund, men det ordnet seg til slutt ja det ser dere jo ettersom jeg poster dette innlegget for jeg må jo inn på kontrollpanelet for å få skrevet noe innlegg. Så nå kommer det nok flere utover kvelden av innlegg for jeg henger langt bak på grunn av dette tullet som det ble når jeg ikke husket passord, men dere holder vel ut om det kommer ett eller to innlegg til fra meg i dag regner jeg med.

 

Lag dere en kjempefin ettermiddag og kveld folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg