Så kom årets første snø er for mørkt til å ta bilde det får jeg gjøre i morgen.

 

 

 

 

 

Ja det snør jeg fikk ett bilde som jeg kunne legge ut som bevis på at det snør ute, selv om det er mørkt ute så ble det ganske bra. Nå får jeg bare håpe at dere med bil har fått lagt om til vinterdekk for ellers så er det lurt å la bilen stå der snøen legger seg på vegene som den gjør her, men det er vel ikke så mange som skal ut å kjøre i kveld det er meldt fra 3 til 7 cm med snø i natt men i dette snørike stedet Kongsberg så kan det komme mer enn det men skal du ut på vegen så kjør forsiktig.

 

Den første snøen kommer like overraskende på folk som jula kommer på kjærringa som det hetter på folke munnet, er jo litt rart da for alle veit at både snøen og julen kommer hvert år så vi glemmer for folkens.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Vi har også fått litt snø her i Oslo, men jeg tror ikke den blir liggende lenge. Ikke glad i vinteren, men må jo innrømme at det er vakkert 🥰

      1. Ja den forsvinner nok i morgen den snøen som kom her i natt for da er det meldt mildere, jeg syntes det er veldig fint med den vite snøen det blir lysere og blir ikke så mye dritt en drar med seg inn på vinteren. Jeg er mer glad i vinter enn sommer jeg da.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kom litt snø her i går, men nå er det opphold blå himmel og kaldt. Brr. Nyter morgens første kaffekopp. Sov til halv ti og sovnet i halv fire tiden i natt. Fullmåne og da sliter jeg med søvnen. Skal på butikken senere i dag. Må sjekke hva jeg mangler her i heimen sånn at jeg får handlet inn.
      Klem til deg fra meg.

      1. Kom litt snø her også i natt og det har vært grått og kaldt her i hele dag, men den snøen forsvinner nok i morgen for da skulle det bli mildt. Har hatt noe problemer med og sove her og men det er det noe annet som gjør at jeg ikke fikk sove, er jo så dyrt med strøm her nede så det blir ikke akkurat varmt i leiligheten min som all oppvarming er strøm så det er nå 14 grader inne må spare på strømmen.

        Håper du fikk handlet alt du trengte i dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg