Så har det vært en steikheit sommerdag.

 

 

 

 

Ja i dag har det vært steikheit ute har vært på en lang og fin tur, så gikk jeg og badet i elva kan ikke kalle det ett avkjølende bad heller for vannet var for varmt til det. Var litt forskjell på i vannet og på land men den forskjellen var ikke stor, men det var deilig uansett men jeg tok meg en kald dusj når jeg kom hjem for jeg ble svett som bare rakkeren av å gå hjem. Er jo så varmt mange vil kalle det deilig men det gjør ikke jeg, mine smerter blir verre når det er varmt er mange som mener at det er litt rart at leddsmertene blir verre i varmen men sånn har jeg det.

 

Nå skal jeg slutte å syte og konsentrere meg på fotball kampen til jentene som starter på NRK klokken 18.00 Da er det de Norske jentene som skal spille mot Danmarks jenter, håper at jentene våre spiller bra og slår danskene  da er det bare å vente å se.

 

Lag dere en kjempefin kveld videre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg