Så har det blitt kveld igjen, har drevet litt med maling i dag.

 

 

 

Først på dagen i dag så har det vært kjempevær, på ettermiddagen så kom vinden og det regnet litt. Så det ble med morgenturen i dag var ikke så veldig fristende og gå ut i regn og blåst, så da ble det en del maling på meg så nå er jeg snart ferdig med ett til. Men det tar litt tid så er det det da tørr jeg legge det ut ble jo helt galt den spøken jeg kom med så det skal jeg ikke gjøre mer, er jo noen som mener jeg tigger både bevist og ubevist ja spesielt en da men det får jeg bare leve med det stemplet fra henne da.

 

Nå skal jeg kose meg med tv og noe å bite i, kommer nok ett innlegg til eller to veit ikke helt enda har ingen plan på det.

 

Ønsker dere alle en riktig god kveld å kos dere er jo fri i morgen også, så kanskje dere kan ta noen bobler eller noe rødt i glasset.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Ha en fin kveld, sitter her og venter på krimmen på tv2, elsker disse engelske seriene, håper på bedre vær etterhvert❤️

      1. Ønsker deg det samme en kjempefin søndagskveld. Jeg ser ikke på krim om kvelden, det orker jeg ikke for da blir det dårlig med søvn. Gleder meg til sommerhytta begynner i morgen kveld.

        Ja håper på at det blir mye bedre vær etterhvert.

        Klem fra meg til deg.

    2. Været kan man ikke råde over, vi får nyte når det er bra. Surmaga kommentarer får man bare slette så er det ute av verden. Kos deg med malingen og del om du vil. Opp til hver enkelt om de vil vipse en krone eller 5. Klem fra meg til deg.

      1. Ja man får ikke rådet over været det får bli som det er, nyte været uansett hvordan det er. Jeg lar de tre fire være de kommentarene får stå som de er. Jeg skal nok kose meg med malingen og dele skal ikke stå på det.

        Ønsker deg en kjempe fin mandag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg