Så har denne fredagen blitt til kveld, nå skal jeg slappe av og ikke tenke på noe haha.

 

 

 

 

Dagen startet med synstest hos optiker for min del, ja jeg må ha nye briller har faktisk gått ned i styrke så det er ikke så rart. Vet ikke hvor normalt det er å måtte bytte briller hvert tredje år, men for min del har det vært sånn hver gang jeg har vært til slik test.

 

Og så var jeg i begravelsen til min onkel er jo aldri noe kos med det, men det ble en fin begravelse med alt det bringer med seg.

 

Så gikk jeg opp til venninnen min etterpå for litt skravling og kaffe, gikk opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Nå skal jeg slappe av og glo på tv, det er godt etter en litt travel dag i alle fall for mitt hode sin del er sliten i hode nå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg