Så fikk jeg kjøpt det jeg skulle før været kom.

 

 

 

Nå har jeg vært hjemme en liten time etter at jeg fikk kjøpt inn det jeg skulle så jeg får malt litt til, kan hende det kommer ett bilde av det siste jeg har malt er ikke helt sikker for sist jeg gjorde det så ble det litt ampert her. Men det har jeg tenkt til å drite i bare så dere veit det, for jeg legger ut det jeg vil når jeg vil.

 

Nå skal jeg bare slappe av og håpe at det tordenværet som er rundt oss holder seg unna, men det er jo ikke jeg som bestemmer det enda jeg skulle ønske at det holdt seg unna.

 

Skulle ønske jeg fikk sett litt mer på tv og oppdatert bloggen når jeg vil, det er noe jeg ikke gjør når det er torden så hvis det blir veldig stille på meg så er det været som er årsaken ikke meg. Når det blir for nære så kobler jeg ut både pc og tv, for det kan jo slå ned i disse tingene og da blir det ikke mye blogging på meg hvis det går i stykker så derfor så kobler jeg alt av.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg