Så fikk jeg den fineste gaven som håndball jentene dro i land.

 

 

 

 

 

Ja som dere fleste har fått med dere så er jeg en selvskreven sportsidiot og fikk den fineste adventsgaven i dag å det var gullet som håndball jentene klarte å dra i land i ettermiddag. Har fått mange andre gaver også som jeg setter veldig pris på, de skal ikke åpnes før julaften de da mange og mange har fått tre å det var mer enn forventet.

 

Og de pengegavene som jeg har fått via vips som jeg takker så hjertelig for, ser ut som det ligger noen der nå også men jeg kommer ikke inn på vips før i morgen for da har jeg data på telefonen igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg