Så er søndagen snart ferdig hurra imorgen er det mandag.

 

 

 

Ja som dere sikkert veit i alle fall mange av dere at jeg elsker mandager, det har jeg faktisk gjort så lenge jeg kan huske. Hvorfor jeg alltid har vært glad i mandager er jeg ikke sikker på, hadde vel noe med at skolen begynte igjen på en ny uke og den første dagen i uken så var jeg så lei av og være alene og jeg gikk på en ny uke. Mandagen så var det ikke så mye mobbing men det varte ikke lenge, for alt på slutten av mandagen så startet de den forferdelige mobbingen. Det var jo korpsøvelse på mandagskvelden og så gikk det slag i slag hver kveld med aktiviteter som jeg var med på, mandag korpsøvelse, tirsdag kveld hjelpekorpset, onsdagskveld så var det kor, torsdagkveld var det skole korps øvelse så var det helg på fredager hvis vi ikke hadde øvelses helg så jeg hadde full uke med ting som jeg gjorde på kvelden som det ikke var noe mobbing.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg