Så er søndagen blitt til kveld, har skrevet handleliste. Å ikke minst glad.

 

 

 

I dag har jeg brukt dagen til nesten ingenting ja nesten, har da vært på en tur i dag og skrevet ett innlegg før i dag pluss handlelista mi til i morgen da skal jeg også ta med sekken med pant.

 

Ble glad da jeg skulle inn og lese over andre nye innlegg fra med bloggere og da så jeg at en av våre tidligere topp blogger var tilbake med ett innlegg, jeg har faktisk savnet den bloggeren og bloggen lenge ble glad da jeg skjønte at den bloggeren var tilbake. Veit ikke om denne personen vil at jeg skal skrive hvem det er så da lar jeg det være, personen må si i fra selv om det er greit å gjøre det med link å det hele jeg gjør det ikke før det.

 

Nå er det snart farmen som skal sees av meg, og da må jeg nesten avslutte her.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Tror alle har fått med seg at Kokken er tilbake, hehe.. men du, hva i all verden er det på bildet? Den lokale kirken eller? 😳 Kos deg med farm 🥰

      1. Ja det er kokken jeg skrev om fint at han er tilbake. På bildet er det en liten glass speil kirke som står ved bergverks museet, den står nede ved lågen utenfor museet den lokale kirken er ti ganger større og av murstein den da.

        Jeg koser meg veldig med farmen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ble også glad da jeg oppdaget hvem som var tilbake. Har savnet bloggen jeg med. To kjekke kokker og man kan velge og vrake i matoppskrifter.

      Må ringe legekontoret for det poppet opp melding om avlyst time. Da er det best å sjekke opp.

      Farmen ble det Benjamin, så da blir Bente storbonde. Vi følger med helt klart. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg ble kjempeglad da jeg så han var tilbake, ja da er det to kokker og flere oppskrifter og velge i.

        Var det din time som ble avlyst ja det er bare å få det sjekket opp.

        Ja det kan jo hende det blir Bente som blir storbonde er jo ikke sikkert.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Koselig at det blir flere som blogger igjen.🤗
      Jeg følger også med Farmen. Det er ikke alltid jeg rekker å se det når det går på skjermen, men jeg har heldigvis app så jeg kan se det når det passer.
      Håper dagen har vært fin.🤗

      1. Ja det er kjempe koselig at flere tar opp bloggen igjen. Jeg velger bort andre programmer for å få det med meg på tv for jeg har ikke den appen.

        Har jo vert en grei dag helt alene som jeg pleier.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg