Så er nok en dag kommet og gått fra meg.

 

 

 

Natten i natt var ingen høydare sov nesten ingenting grudde meg veldig til i dag, og det med rette for min del for jeg skulle ta stingene i dag som er noe av det verste jeg gjør.

 

Så da jeg sto opp etter en lang dag så verken spiste jeg eller drakk noen kaffe, fikk stelt meg og fikk på meg klær så gikk jeg avgåre for å få det unnagjort. Det er og var det verste jeg har gjort er nok bare min angst og katastrofe tanker som gjør det vondt, kom mange stygge ord ut av munnen min som ikke egner seg på trykk men det var deilig å være ferdig med det.

 

Jeg har nå bestemt meg for at jeg aldri skal ta en operasjon frivillig flere ganger, kan jo komme på noe uforutsett men aldri i livet frivillig.

 

Når jeg var ferdig med det så gikk jeg opp til venninnen min, måtte ha noen å prate med over en kaffekopp noe som jeg trengte der og da. Var også oppe å handlet for henne, alt dette gjorde jeg for å komme på andre tanker.

 

Kvelden skal jeg bruke til å slappe av, håper natten blir bedre i natt for jeg er utrolig trøtt og sliten så jeg håper på en hel natts søvn.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. De syr ikke utvendig med sting som oppløser seg selv, det fikk jeg beskjed om i dag av hun som tok mine sting.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Ok, utvendig jo, men kanskje ikke alle steder. De har skåret av meg ørene flere ganger og sydd dem på med oppløsende tråd. Glad jeg har ører enda, haha.. 🤪 fin fin kveld til deg også.

    1. Måtte ta 16 sting etter en operasjon hvor jeg var nær døden, og de stingene var vondt å ta husker jeg. Så skjønner deg veldig godt.
      Håper du fikk sove godt i natt. Så på Farmen i går, og Ingrid valgt til storbonde. Svært å se hvor enkelte ikke takla slakting. Denne Ørnulf må ut håper jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Uff da det hørtes ikke noe bra ut med verken den operasjonen eller å ta de stingene, jeg hadde seks mindre enn deg og de var vonde i alle fall tre av dem.
        Jeg fikk sove i noen timer en fire timers tid.

        Ja det ble vist hu Ingrid som ble storbonde, slakt er jo normalt på den tiden ungdom nå til dags er ikke vant til slikt lenger.

        Ja han Ørnulf burde de få ut så fort som mulig syntes jeg da, han begynner å bli litt for mye der inne.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg