Så er nok en dag gått og det er jammen helg igjen.

 

 

 

Ja nå er denne dagen på hell hva gjør vel det, har da fått gjort en del i dag.  Har vært så deilig å gå seg en lang tur å bare glemme tid og sted, bare nyte den fine dagen med kuldegrader og kommet en del snø. Nå får en bare håpe at den blir liggende ser ut til at den blir liggende en stund for det er meldt kaldere nå, godt med kalde vinter dager det er det som er vinter ja det må jo være snø da.

 

Har jo sett en del på tv da det blir fort til det, jeg har sett en del på nyhetskanalen i dag må jo få med seg utviklingen i lete området på Gjerdrum men utfallet i dag er jo det jeg fryktet to nye omkommende er funnet, får håpe de finner alle sammen døde eller levende for dette er jo det verste for de pårørende som må vente på svar på hva som har hendt med sine.

 

Var mye fine ting å se på i dag men jeg må jo huske å ta bilder da, jeg klarte å glemme det i dag også skal prøve igjen i morgen bare været holder seg.

 

 

Nå skal jeg kose meg med tv og alt en lørdagskveld fører med seg, kommer nok ett innlegg til senere i kveld det kommer til å være av en litt annen karakter håper jeg da for dette ble litt rotete innlegg spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
      1. Samme til deg fin kveld. Ja det var kjempe godt med en fire timers tur, å mye frisk luft ble det også å det er ikke feil det var kjempe godt. Nå skal jeg ha en lang tur pr dag for dette var godt det, har ikke hatt så mye turer på meg etter at jeg måtte la Elvis hunden min få slippe. Etter det så fikk jeg ingen glede ved å gå tur i alle fall ikke lange turer, det skal det bli en forandring på nå. Du har faktisk inspirert meg mye med turene dine, i bilder og ord tar du med oss lesere med på tur.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

        1. Tuuuusen tuuuusen takk for vakre ord! Så bra du har kommet deg ut på tur igjen! Det varmer mitt hjerte! Ja, det er trist når du mista turkameraten din, men man må til slutt komme seg videre! Lage seg gode dager! Stor klem…

          1. Skulle bare mangle det var faktisk din fortjeneste at jeg gikk ut på langtur i dag med matpakke i veska og kaffe hadde jeg også med, jeg leste og så på det siste innlegget ditt og så på bildene å tenkte da jeg er ferdig med å lese dette innlegget skal jeg ut på tur.

            Det ble faktisk slik at jeg bare gikk korte turer kanskje på fem ti minutter, men nå skal jeg ut på turer hver dag for det var jo det som gjorde dagen min før så hvorfor ikke finne gleden over å gå tur igjen det er en av forandringene i livet mitt fram over. Skal lage meg gode dager som å være ute mest mulig.

            Klem fra meg til deg.

            1. Ja det skal jeg gjøre. Har fått en bok som heter inspirasjonskalenderen 2021 som jeg skal bruke, for å lage meg en bedre dag og ett bedre liv. Fikk den fra en av mine lesere.

              Ønsker deg en riktig god natt.

              Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg