Så er nok en dag gått, lengter meg fram til fredag.

 

 

 

Det er nok noen som lurer på den overskriften, svaret kommer snart å da er det nok noen som blir helt rød i toppen da er det bare å sette seg på hendene eller gå ut av innlegget for det er slik det er nå.

 

I dag har jeg ikke gjort stort for her har det regnet og tordnet litt, så jeg har holdt meg inne i min trygge hule ( leiligheten). Så da kan en ikke skrive mer om dagen, for det er ikke noe å skrive om.

 

Ja det er nok noen som lurer på hvorfor jeg lengter etter fredagen, jo det skal du få greie på nå jeg håper at jeg får inn noen kroner på konto til fredagen. Grunnen til det er at det er rød dag på mandag da jeg pleier å få inn så jeg får handlet litt, får håpe at jeg får til fredagen for ellers så blir det lite å få i munnen fram til jeg skal ha igjen. Nå er det helt tomt for mat så jeg skal nok klare meg fram til fredagen men ikke en dag lenger, det er vondt å skrive om men det er det eneste som er å skrive om. Dette er ikke ment som noe annet enn at skal man skrive om livet så er det akkurat det jeg gjør, håper ingen ser det som tigging det er bare sannhetens og mitt liv i  realitet så se det som du vil. Men det er jo greit å gå uten mat bare en får i seg nok veske som vann og kaffe, så kan man overleve i seks dager så det skal jeg prøve på nå.

 

Nå skal jeg slappe av og se på tv resten av kvelden, kanskje skrive ett innlegg eller to til, sånn skal resten av kvelden være for meg i dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Fikk du ikke penger i går tirsdag istedenfor på mandag som var rød dag. Ille at du har det så trangt økonomisk. Finnes det ikke noen form for noen forening som gir ut matposer til de som trenger litt hjelp der du bor. Her hvor jeg bor så er det slik hjelp hvor de som vil kan komme å hente matposer. I flere butikker så er det kurver hvor vi som handler kan legge varer i kurven som blir gitt til de som trenger det. Synes det er hyggelig å legge noen varer i den så gjør man en god gjerning og hjelper noen som trenger det. Håper du får penger slik at du får kjøpt deg mat til helgen. Ha en god natt.

      1. Nei jeg fikk ikke i går på tirsdagen, så det er derfor jeg håper på at de kommer på fredagen. Jeg skal da alltids klare meg, det må jeg jo bare. Jeg har lært at vi klarer det meste selv om økonomien er trang, har jo hatt det slik siden jeg var barn min mor hadde heller ikke så mye men vi klarte oss. Jeg pleier også å legge en vare i slike kurver når jeg handler, selv om jeg ikke har så mye selv.

        Ønsker deg en god natt.

        Klem fra meg til deg.

        1. Besøkadresse
          Skolegata 5, 3611, Kongsberg
          Telefonnummer
          909 24 612
          E-post
          [email protected]
          Nettside
          http://www.bibelsenteret.no
          Målgruppe
          Barnefamilier, Rusavhengige, Fattige enslige/eldre
          Andre tilbud tilgjengelig
          Utdeling av klær, leker, julegaver
          Bruk av maten
          Matservering, Matutdeling
          Åpningstider
          TIR
          Matkartet
          Ja. Du kan jo gå hit på tirsdager å få mat. Klem

    2. Da synes jeg du skal ta en telefon i morgen til de som overfører penger til deg . Selvom det er røde dager innimellom så har du krav på å få pengene du skal ha til disposisjon .
      Klem og god natt

      1. Det har jeg tenkt å gjøre også, og det går sikkert bra får en håpe. Får jo på fredag så hvis ikke så er det bare å vente.

        Klem og god natt.

    3. God formiddag fine du! Skrev en lengre innlegg til deg på pc og da jeg klikka send så gikk det som det pleier. Vært sånn tull at nå tyr jeg til nettbrettet. Håper at dine penger kommer i morgen og at du får mat sånn at du kan trygt gå helgen i møte. Jeg fikk sånn smerter i armen etter sprøyta, men det er i ferd med å slippe taket. Ellers ingen bivirkninger. Nyt dagen, og klem til deg fra meg!

      1. Huff da fikk du ikke sendt den forrige kommentaren jeg veit ikke hva som er årsaken til det trøbbelet der. Jeg ringte så jeg fikk dem i dag, og jeg kan da gå helgen trygt i møte men må jo være forsiktig også for de skal jo holde fram til 31 mai.

        Fikk du smerter i armen det fikk jeg etter den første dosen, håper også at jeg slipper bivirkninger etter neste dose.

        Jeg har hatt en fin dag, blanding av sprutregn og sol men ellers bra.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Uff, det må være slitsomt å ha det sånn! Er det ingen endring i sikte? At du får mer penger enn du har nå? Føler med deg 💙 Håper det er noe godt som ligger oppi den matposen😊

      1. Nei det er ingen endringer i sikte, må nok leve slik til jeg dør.

        Ja litt ett brød og dansk leverpostei, pølsegryte og kjøttsuppe var i posen.

        Klem fra meg til deg.

    5. I Kongsberg er det et kjempefint tiltak som heter hjerter i sentrum. De leverer mat på døra til folk eller man kan hente selv hver 14 dag. Det er bare å gi beskjed at man ønsker så får man. En jeg kjenner til er med å jobber frivillig der. Ring de også👍😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg