Så er nok en dag gått, fikk handlet inn det jeg hadde skrevet på lista mi.

 

 

 

Ja så er nok en dag gått i dag har jeg slitt litt med å holde meg røykfri, men det gikk greit har ikke tatt en eneste en på over en uke og kom meg igjennom denne dagen også. Har vært ett greit vær i dag, så jeg har vært mye ute på tur fant noen flasker som jeg skal spare opp sånn at det blir litt i løpet av uka.

 

Nå ser jeg på tv Norge bak fasaden om disse corona tiltakene og vaksinene, er litt spennende å se hva som blir sakt og gjort av motstanderne av de tiltakene og munnbind brenningen.

 

Skal slappe av og gjøre hva jeg selv ønsker, bare ta livet med ro for da kan det hende jeg får sove i natt for det fikk jeg ikke natt til i dag.

 

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. du er så goe som står i mot når du i dag fekk lyst på røyk 👏👏
      vær kjempestolt av deg sjøl !!!
      eg heier iallefall på deg 👍

      1. Jeg bestemte meg for at det er ingen løsning og gi etter, da blir det bare verre å slutte så jeg gikk meg en tur for å komme på andre tanker og det gikk bra. Jeg er kjempestolt av at jeg sto imot.

        Takk jeg er glad for all oppbakking.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Røyksuget dukker opp av og til. Hver gang jeg fikk det tok jeg å gikk tur i all slags vær, og det ble mindre og mindre sug ettersom ukene gikk.
      Norge bak fasaden så jeg ikke i går, men tok de tre vaksinene. Det ble bare det. Klem til deg fra meg.

      1. Det røyksuget er ikke så enkelt å stå imot, jeg gjorde som deg gikk en tur i fin været. Det er greit å vite at de blir mindre og mindre i gjennom ukene går, da blir dette enkelt for det var ikke så ille i går.

        Jeg har også tre doser med vaksine, hadde ikke i min villeste fantasi ønske eller tenkt å ta flere heller.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg