Så er nok en dag gått, er en måned til lillejulaften.

 

 

 

Dagene kommer og går litt for fort etter min smak, jeg gleder meg til håndball VM for damer som starter til uka det er det eneste jeg ser fram til i desember jeg ser fram til 2 desember som jeg skal treffe gutta mine også. Kan ikke si at jeg gleder meg til jul akkurat.

 

Dagen i dag så har jeg vært ute på tur, var også oppe hos venninnen min på kaffe og skravling. Var også oppe i butikken for henne, hun trengte noen små ting da jeg kom ned igjen så ble det litt mer skravling noe som alltid er koselig.

 

På morgenen i dag fikk jeg mail på faktura grunnlaget for bloggen, skrev faktura på 559 kroner får utbetalt 264 kroner etter skatt ja jeg tjener noen kroner på bloggen. Og da er det sikkert noen som lurer på hvorfor jeg samler tomflasker, det er for at jeg kanskje klarer å spare en hundrelapp i måneden.

 

Jeg måtte bare se håndball kamp mellom Norge og Angola som Norge vant i kveld, er posten cup som er oppkjøringskamper før V.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

8 kommentarer
    1. Er jo ikke så mye,men ser du betaler mye skatt på beløpet,kanskje en sjanse til å få noe igjen da,koselig du har den venninna di,har du hørt om du fikk plass julaften?håper det,klem fra meg

      1. Nei for noen er det ikke mye, for meg er det mye og det er jo det som teller her. Ja betaler en del skatt men da gjør jeg min plikt, får jo igjen noe på skatten gjorde det i fjor i allefall. Ja hun er god å ha, har ikke hørt noe enda så jeg møter bare opp på julaften så får jeg se det er grunnen til at jeg ikke gleder meg til den dagen får jeg avslag på om det er plass til meg eller ikke så blir jeg ikke skuffet. Sånt er jeg vant med i livet å få avslag eller bli valgt sist til alt, derfor setter jeg ikke store forventninger til til dette.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Du får nok beskjed hvis der er fullt,så du kan sikkert glede deg,venter på yngste datter,skal på handel,håper det ikke er altfor mye folk,ha en fin dag

      1. Jeg gadd ikke vente lenger på og få klarhet i om jeg hadde fått plass på julaften opplegget, så jeg gikk ned til hotellet der det skal være for å høre om jeg sto på lista og det gjorde jeg.
        Handle det har jeg ikke gjort siden mandag, skal kjøpe to julegaver til uka til gutta som jeg skal treffe neste lørdag. Er nok en del som var og handlet i går, det gadd jeg ikke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Får håpe at det er plass til deg på julaften. Er det påmelding eller noe? Koselig med å hjelpe venninnen din og hjelpe henne.
      Skal på sykehuset neste måned for å sjekke utslett jeg har fått. Trodde det ville bli lang ventetid men det kom snarere enn det jeg trodde. Håndball kampen så jeg på i går, og gøy at jentene vant. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var påmelding og er men jeg var ikke sikker på om jeg hadde gjort det riktig, så jeg gikk ned på hotellet for å høre om jeg hadde klart og gjøre det riktig noe jeg hadde gjort og jeg skal nå starte å glede meg.

        Hadde jeg ikke hatt henne så hadde jeg vært fullstendig alene.

        Noen avdelinger har korte ventelister og andre lang jeg venter enda på å få time hos psykolog på DPS har ventet i over 1 og ett halvt år nå.

        Så håndballkamp i dag også, hurra nå er det snart VM i håndball for kvinner de starter på onsdag i Stavanger.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Hei ❤️
      Det er jammen ikke mye du tjener på bloggen. Det er ikke enkelt å få spart noe når bloggen kun gir noen få hundrelapper ekstra i måneden 🥲 De pengene trenger du jo til mat, medisiner osv. Jeg forstår godt at du må pante flasker i tillegg.
      Jeg håper du kan få noen fine timer på julaften sammen med andre, og kanskje du kan dra til venninnen din og feire bursdagen din? Ta noen av bursdagspengene du fikk gjennom spleisen og kjøpe noe godt å spise og drikke, slik at dere kan kose dere på dagen din ❤️
      Håper du fikk kjøpt deg gode og varme vintersko – det er kaldt i Norge nå, jeg synes du er god som klarer å gå ute i all slags vær. Jeg er ikke like tøff som deg 😂

      Her har det vært en ny runde covid på liten og på stor, men nå er alle friske igjen 😊
      Klem ❤️

      1. Litt er bedre enn ingenting tjener noen ganger litt mer og andre lite, jeg får spart mellom 50 og hundre kroner i måneden. Flaske pengene brukes til mat og medisiner.

        Har kjøpt meg varme vintersko med pigger, de kostet meg 2500 kroner som jeg brukte spleispengene på det det er bursdags og julegave til meg selv skal åpne den pakken på neste søndag på bursdagen min.

        Jeg skal kose meg de to timene sammen med andre på julaften, for jeg tok tingene i egne hender og gikk på hotellet for å høre om jeg var på lista og det var jeg.

        Den dagen har hun besøk så jeg skal nok ikke det, litt ekstra til jul blir det i stede for da er det mange helligdager.

        Ja det er kaldt i Norge nå, jeg må ut hver dag for inne blir jeg sprø av.

        Huff da godt dere er blitt friske igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg