Så er nok en dag gått eller flydd av gårde.

 

 

 

I dag har jeg tatt dagen med ro ja ro og ro fru blom, har da gått meg en tur som jeg pleier fant ei flaske i dag og tok den med meg hjem for å samle en stund til sånn at det blir litt flere.

 

Er mange som leser blogger og min blogg at ingen trenger og samle flasker for å overleve, lurer på om de noen gang har prøvd å ikke gå rundt å lure på hvordan en skal få endene til å møtes nei det tror jeg ikke.  Men nok om det og mer om noe annet,  jeg har i grunnen ikke gjort så mye annet enn å gå rundt å surre har jo ikke noe meningsfylt å fylle dagen med.

 

Har da kommet igjennom enda en dag, i morgen skal jeg på langtur tror jeg da skal i alle fall bruke dagen ute tror jeg. Har nå sett fotball norske damene slo Belgia 1-0 og er videre til VM er bare Albania igjen så er denne gruppeseieren på plass og de norske damene er videre til VM sluttspill.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg