Så er nok en dag flydd fra meg, men hva gjør vel det.

 

 

 

Dagen i dag har vært til nå har vært fin, dagen flyr fra meg så det er mye jeg ikke har rukket å gjøre i dag. Nå orker jeg ikke har hodepine men det går jo over snart får jeg håpe, det har vel noe med været og stresset og gjøre mer sier jeg ikke om den saken. Nå skal jeg slappe av etter middag og se litt på tv, blir vel ikke så mye slappe av for hodet går på høygir tanker som kverner og lager trøbbel for natte søvn og det å klare å slappe av.

 

Jeg har prøvd å skrive innlegg flere ganger i dag, men jeg syntes ikke det ble bra nok og da ville vel dere også syntes det var ett dårlig innlegg. I dag er en slik dag at jeg ser ned på meg selv, men det er bedre at jeg ser ned på meg selv enn andre skal se ned på meg.

 

Nei nå avslutter jeg her og så kommer jeg med ett nytt innlegg senere i kveld, det skal oppsummere hele dagen ikke bare mine tanker om meg selv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Det var en god ide, å sette ord på de tankene, noen av dem kan jo postes på bloggen andre ikke. Mange av tankene er bekymringer og de kan jeg jo holde unna bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg